maanantai 28. helmikuuta 2011

Nalle tuli taloon

Vanhemmasta tilda kirjasta tein nallukan, vaikka kaikken uusintakin tildaa tippui tänään postilaatikosta. Nimittäin tämä hellyyttävä kirja Tildas atelier. Nalle komeilee minun suunnittelemasta ja isäni toteuttamasta naulakosta :)

lauantai 22. tammikuuta 2011

Pyykkäystä piristämään!

Tässä on toinen pyykkipoikapussukka samalla kaavalla tehty kuin edellinenkin, mutta vaan greengaten vahakankaasta. Essuun kun laitoin vaaleansinistä siitä tuli sellainen tosi söpö väriltään, ajattelin että tähän laitan vähän väriä. Turkoosia kanttinauhaksi!

lauantai 15. tammikuuta 2011

Greengate kankaasta valmistunutta

Greengate Millie white vahakankaasta tein essun käyttäen vähän vaaleansinistä kangasta. Minulla ei ollut minkäänlaista kaavaa, vain pelkkä kuva mallina minkä nappasin netistä. Nää kuvat on vähän epätarkkoja, mutta toivottavasti niistä saa edes jotain selvää.

Pistin vielä selvennykseksi kuvioista lähikuvan.

lauantai 1. tammikuuta 2011

Vuosi 2011

Hei! Tulee vielä yksi jouluaiheinen ristipistotyö, vaikka on jo tammikuu. Tämä on minun ensimmäinen ristipistotyö, jossa taisi mennä reilut 3 vuotta, että sain sen valmiiksi : D Annoin sen äidilleni joululahjaksi, josta hän ilahtui kovasti, mutta muistin kuvata sen vasta tänään.
Otin varmaan sata kuvaa raketeista, jotka eivät nyt niin hyvin onnistunut, mutta tämä oli ehkä minun ottamista kuvista paras. Ja hyvää alkanutta uutta vuotta 2011!

perjantai 24. joulukuuta 2010

Rauhallista joulua


Joulukortti

Nyt kun kaikki ovat jo varmasti saaneet korttinsa, voin julkaista täällä tekemäni joulukortin.

Enkelikortti oli ainoa itsetehty kortti muiden korttien seassa, jonka me saimme ♥

torstai 23. joulukuuta 2010

Moi pitkästä aikaa taas!

Tämä postaus ei nyt ole jouluinen, sillä mä löysin ihania tavaroita muutama viikko sitten kun menin Hesaan joululahja ostoksille. Sain ne kuvattua vihdoin ja ylhäällä on ihana vanhanaikainen niin sanottu valokuvakirja, mutta minä aioin käyttää sitä vihkona.
Sitten piipahdin myös lahjapuodissa, josta löysin tällaisen vähän Green Gatettia muistuttavan pikku kynttilän ja pienen raastimen, jolla voi raastaa valkosipulia tai pähkinää.

sunnuntai 28. marraskuuta 2010

Joulukukkia

Työharjotteluviikko kului nopeasti kukkakaupassa, jossa oli mukava olla. Aika kiireistä heillä oli tähän aikaan, kun oli pikkujoulua edeltävä viikko : ) Mutta mulle riitti silti tekemistä koko ajan. Sain tiskailla kukkamaljakkoja, koristella ja laittaa paperia joulukukkien ympärille, hinnoitella ruukkuja, kastella kukkia ja koristella pankin ikkunat jouluun. Sitten piti tehdä isoja paperipusseja, johon isot joulukorit mahtuisivat, sekä levittää sanomalehtiä pinoon, jotka tulee kukkakimpun ympärille pakkauksessa.

Kuvassa oleva kimppu on minun tekemä : )) Sain itse valita mitä siihen tuli ja sitten ne piti asetella spiraaliin, joka ei ollut helppoa, mutta kyllä siitä nyt ihan hyvä tulikin vaikka meinas mennä hermot sen kimpun kaa : D

perjantai 22. lokakuuta 2010

Onnittelukortti

Tein tälläisen pirteän värisen kortin tuttavalleni, koska hänellä on syntymäpäivä marraskuussa jolloin on synkkää ja ajattelin, että tämä piristäisi varmasti :)


Tänne meillekin on tullut nyt ensilumi ja näyttää siltä että pysyvästi :DD

tiistai 19. lokakuuta 2010

Ompelua pienen tauon jälkeen :-D

Sain valmiiksi kesäisen tildan, vaikka melkein joka blogissa on jo jotain jouluista :DD No kohta minäkin täällä väsään jouluisia tildoja, kun saan "satumainen talvi" tilda kirjan ja viimeistään kun alan tekemään joulukortteja. Lomalla menen katsomaan tarvikkeita kortteihin ja ostamaan lisää kankaita :)))

maanantai 18. lokakuuta 2010

Pipo

Innostuin neulomaan pipon novitan ohjeella, kun löysin kaupasta tätä ihanaa lankaa jossa on paljetteja ♥ Muutaman kerran jouduin sitä purkamaan ennen kuin se tuli sellainen että itse tykkäsin :D
Tässä on ottamiani kuvia ihanista syksyn maisemista ja värikkäistä puista.

keskiviikko 6. lokakuuta 2010

Heipparallaa =)

Muutama viikko vierähtäny viime postauksesta. Kaikenlaista koulu hommaa ja harrastuksia on ollu, ettei käsitöille ole enää niin paljon aikaa kuin kesälomalla. Olen silti aloittanu ristipistotyötä, ja neulomista ja vähän muutakin, mutta kaikki työt vielä alkutekijöissä, niin ei ole ollut mitään julkaistavaa. Toivottavasti kun syysloma alkaa saan jotain valmiiksi ja pääsen näyttäämään sen teille :) Koulussa leivoin tälläisen lettileivän :DD ja oli pakko laittaa se tänne, kun niin erikoinen on!

tiistai 21. syyskuuta 2010

ATC-korttivaihto

Tildafoorumilla oli ATC-korttivaihto, jonka teemana oli tildainen syksy. Kortteja piti tehdä 9 kpl nimimerkillä varustettuna.
kisumumma

sara

pioni

merjuska

sara
pioni

sara

merjuska

Tässä kaikki minun tekemät kortit
Vanhoja kakkuvuokia ostin Polkadot-blogista.

sunnuntai 12. syyskuuta 2010

Sunnuntai

Eilen kävin äidin kanssa sukulaisten luona kylässä, ja matkan varrella sattui olemaan Sinooperi, josta ostin vihreää kangasta retiisin lehtiin, jotta olisin vihdoin saanut tämän enkelin valmiiksi. Mutta kotona muistin että unohdin ostaa helmiä ja ajattelin mistä niitä nyt saisin kun unohdin kaupassa. Sitten keksin käyttää nuppineuloja leikaamalla sivuleikkureilla neulan poikki.Hyvää illan jatkoa kaikille : )

perjantai 10. syyskuuta 2010

Pehmeä paketti tuli postissa

Osallistuin Santikin blogissa arvontaan ja voitin elämäni ensimmäisen kerran arvonnassa! Tänään tuli palkinto postissa, joka oli kangas setti, joka sisälsi kaunista kangasta ja pitsiä. Kiitos Sannalle!! :-D

lauantai 4. syyskuuta 2010

Uusia juttuja

Tänään tuleekin vähän sekalainen postaus eri jutuista :-)Nämä ihanat retro lasit sain naapurin tädiltä, kun hän ei niillä mitään tehnyt.
Lisäksi sain kiiltävää lankaa ja ajattelin että tämä sopisi hyvin tilda hiukseksi.
Ja uusi langaton hiiri tuli ostettua, jossa on kuviointi.

tiistai 31. elokuuta 2010

Ihanaa postia tuli Ruotsista!

Iso paketti odotti keittiön pöydällä, kun tulin koulusta kotiin. Sain perhetutulta Ruotsista ristikorun rippilahjaksi (hiukan myöhässä, mutta ei se mitään), joka ei itse päässyt Suomeen kun konfirmaatio oli.
He olivat käyneet perheensä kanssa Hong Kogissa ja sain tämän tuliaseksi. Ihana ♥
Ja sitten sain ihanan ompelurasian, joka oli kyllä vähän kärsinyt matkalla, mutta eipä se mua haittaa :)

sunnuntai 22. elokuuta 2010

Tunnustus!

Hihihhhiii!! Ensimmäinen blogitunnustukseni! :DD Kiitos Kodinhengelle tunnustuksesta :) Tunnustuksen saamiseen liittyy, että se pitää jakaa eteenpäin 7:lle ja pitää kertoa blogissaan seitsemän asiaa itsestään.

1.Perheeseeni kuuluu isä ja äiti.
2.Haaveilen saavani vielä joskus koiran.
3.Rakastan tildailua :D
4.Minua harmittaa kun kesä meni jo.
5.Tykkään blogin pitämisestä.
6.Käyn tildafoorumilla.
7.Apua, en keksi mitään!...tilaan Demi lehteä :)

Ja tässä on seitsemän valitsemaani blogia, jotka saavat tunnustuksen :)

Heidi-Hertan ryysymytty
Turkoosi-Kangasviidakko
Käranån-Jag har en blogg
Tiia-Käsityöni
Kaarina-Meripumpuli
Nina-Villa linus
Onnesta unelma-Onnesta unelma



(Kiitos uusille lukijoille, jotka ovat alkaneet lukemaan minun blogiani)

Sydän

Olen nähnyt tosi monessa blogissa itse tehtyjä sydämiä, joten päätin itsekin tehdä yhden. Ettei sydämestä olisi tullut liian tylsä, kirjoin siihen sanan "home" ja lisäsin narun josta sen voi ripustaa. Kangas on pellavaa.

maanantai 16. elokuuta 2010

Sinooperi ostokset!

Sinooperissa shoppailu on kuin taivaaseen pääsisi!! :D Vähän pieni valikoima oli tampereen Sinooperissa, mutta kaikenlaista sieltä kumminki tuli ostettua :DTällaisia ihania tilda-kankaita sai ostaa pieninä pakkauksina hintaan 3,50e.
Ja aivan ihanan väristä ja uusinta tildaa tarroina.
Ruusu aplikaation aion kiinnittää enkelin hameeseen, kunhan ehdin tehdä sellaisen :)
Kesäinen tildakirjakin tarttui mukaan, vaikka onkin syksy tulossa :D