Vanhemmasta tilda kirjasta tein nallukan, vaikka kaikken uusintakin tildaa tippui tänään postilaatikosta. Nimittäin tämä hellyyttävä kirja Tildas atelier. Nalle komeilee minun suunnittelemasta ja isäni toteuttamasta naulakosta :)
maanantai 28. helmikuuta 2011
Nalle tuli taloon
Vanhemmasta tilda kirjasta tein nallukan, vaikka kaikken uusintakin tildaa tippui tänään postilaatikosta. Nimittäin tämä hellyyttävä kirja Tildas atelier. Nalle komeilee minun suunnittelemasta ja isäni toteuttamasta naulakosta :)
lauantai 22. tammikuuta 2011
Pyykkäystä piristämään!
lauantai 15. tammikuuta 2011
Greengate kankaasta valmistunutta
Greengate Millie white vahakankaasta tein essun käyttäen vähän vaaleansinistä kangasta. Minulla ei ollut minkäänlaista kaavaa, vain pelkkä kuva mallina minkä nappasin netistä. Nää kuvat on vähän epätarkkoja, mutta toivottavasti niistä saa edes jotain selvää.
Pistin vielä selvennykseksi kuvioista lähikuvan.
lauantai 1. tammikuuta 2011
Vuosi 2011
Hei! Tulee vielä yksi jouluaiheinen ristipistotyö, vaikka on jo tammikuu. Tämä on minun ensimmäinen ristipistotyö, jossa taisi mennä reilut 3 vuotta, että sain sen valmiiksi : D Annoin sen äidilleni joululahjaksi, josta hän ilahtui kovasti, mutta muistin kuvata sen vasta tänään.
Otin varmaan sata kuvaa raketeista, jotka eivät nyt niin hyvin onnistunut, mutta tämä oli ehkä minun ottamista kuvista paras. Ja hyvää alkanutta uutta vuotta 2011!
perjantai 24. joulukuuta 2010
Joulukortti
torstai 23. joulukuuta 2010
Moi pitkästä aikaa taas!
Tämä postaus ei nyt ole jouluinen, sillä mä löysin ihania tavaroita muutama viikko sitten kun menin Hesaan joululahja ostoksille. Sain ne kuvattua vihdoin ja ylhäällä on ihana vanhanaikainen niin sanottu valokuvakirja, mutta minä aioin käyttää sitä vihkona.sunnuntai 28. marraskuuta 2010
Joulukukkia
Työharjotteluviikko kului nopeasti kukkakaupassa, jossa oli mukava olla. Aika kiireistä heillä oli tähän aikaan, kun oli pikkujoulua edeltävä viikko : ) Mutta mulle riitti silti tekemistä koko ajan. Sain tiskailla kukkamaljakkoja, koristella ja laittaa paperia joulukukkien ympärille, hinnoitella ruukkuja, kastella kukkia ja koristella pankin ikkunat jouluun. Sitten piti tehdä isoja paperipusseja, johon isot joulukorit mahtuisivat, sekä levittää sanomalehtiä pinoon, jotka tulee kukkakimpun ympärille pakkauksessa.Kuvassa oleva kimppu on minun tekemä : )) Sain itse valita mitä siihen tuli ja sitten ne piti asetella spiraaliin, joka ei ollut helppoa, mutta kyllä siitä nyt ihan hyvä tulikin vaikka meinas mennä hermot sen kimpun kaa : D
perjantai 22. lokakuuta 2010
Onnittelukortti
tiistai 19. lokakuuta 2010
Ompelua pienen tauon jälkeen :-D
Sain valmiiksi kesäisen tildan, vaikka melkein joka blogissa on jo jotain jouluista :DD No kohta minäkin täällä väsään jouluisia tildoja, kun saan "satumainen talvi" tilda kirjan ja viimeistään kun alan tekemään joulukortteja. Lomalla menen katsomaan tarvikkeita kortteihin ja ostamaan lisää kankaita :)))
maanantai 18. lokakuuta 2010
Pipo
keskiviikko 6. lokakuuta 2010
Heipparallaa =)
Muutama viikko vierähtäny viime postauksesta. Kaikenlaista koulu hommaa ja harrastuksia on ollu, ettei käsitöille ole enää niin paljon aikaa kuin kesälomalla. Olen silti aloittanu ristipistotyötä, ja neulomista ja vähän muutakin, mutta kaikki työt vielä alkutekijöissä, niin ei ole ollut mitään julkaistavaa. Toivottavasti kun syysloma alkaa saan jotain valmiiksi ja pääsen näyttäämään sen teille :)
Koulussa leivoin tälläisen lettileivän :DD ja oli pakko laittaa se tänne, kun niin erikoinen on!
tiistai 21. syyskuuta 2010
ATC-korttivaihto
sunnuntai 12. syyskuuta 2010
Sunnuntai
perjantai 10. syyskuuta 2010
Pehmeä paketti tuli postissa
lauantai 4. syyskuuta 2010
Uusia juttuja
tiistai 31. elokuuta 2010
Ihanaa postia tuli Ruotsista!
Iso paketti odotti keittiön pöydällä, kun tulin koulusta kotiin. Sain perhetutulta Ruotsista ristikorun rippilahjaksi (hiukan myöhässä, mutta ei se mitään), joka ei itse päässyt Suomeen kun konfirmaatio oli.
He olivat käyneet perheensä kanssa Hong Kogissa ja sain tämän tuliaseksi. Ihana ♥
Ja sitten sain ihanan ompelurasian, joka oli kyllä vähän kärsinyt matkalla, mutta eipä se mua haittaa :)
sunnuntai 22. elokuuta 2010
Tunnustus!
Hihihhhiii!! Ensimmäinen blogitunnustukseni! :DD Kiitos Kodinhengelle tunnustuksesta :) Tunnustuksen saamiseen liittyy, että se pitää jakaa eteenpäin 7:lle ja pitää kertoa blogissaan seitsemän asiaa itsestään.
1.Perheeseeni kuuluu isä ja äiti.
2.Haaveilen saavani vielä joskus koiran.
3.Rakastan tildailua :D
4.Minua harmittaa kun kesä meni jo.
5.Tykkään blogin pitämisestä.
6.Käyn tildafoorumilla.
7.Apua, en keksi mitään!...tilaan Demi lehteä :)
Ja tässä on seitsemän valitsemaani blogia, jotka saavat tunnustuksen :)
Heidi-Hertan ryysymytty
Turkoosi-Kangasviidakko
Käranån-Jag har en blogg
Tiia-Käsityöni
Kaarina-Meripumpuli
Nina-Villa linus
Onnesta unelma-Onnesta unelma

(Kiitos uusille lukijoille, jotka ovat alkaneet lukemaan minun blogiani)
1.Perheeseeni kuuluu isä ja äiti.
2.Haaveilen saavani vielä joskus koiran.
3.Rakastan tildailua :D
4.Minua harmittaa kun kesä meni jo.
5.Tykkään blogin pitämisestä.
6.Käyn tildafoorumilla.
7.Apua, en keksi mitään!...tilaan Demi lehteä :)
Ja tässä on seitsemän valitsemaani blogia, jotka saavat tunnustuksen :)
Heidi-Hertan ryysymytty
Turkoosi-Kangasviidakko
Käranån-Jag har en blogg
Tiia-Käsityöni
Kaarina-Meripumpuli
Nina-Villa linus
Onnesta unelma-Onnesta unelma

(Kiitos uusille lukijoille, jotka ovat alkaneet lukemaan minun blogiani)
Sydän
maanantai 16. elokuuta 2010
Sinooperi ostokset!
Ja aivan ihanan väristä ja uusinta tildaa tarroina.
Kesäinen tildakirjakin tarttui mukaan, vaikka onkin syksy tulossa :D
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
























